суббота, 14 марта 2015 г.

დღე 3.გადავხედეთ ბლუმის ტაქსონომიას და შევადარეთ არჩეული სტასნდარტებს და შევამოწმეთ,არის,თუ არა მაღალი სააზროვნო უნარების შესაბამისი,რაშიც დაგვეხმარა განახლებული ბლუმის ტაქსონომია. სტანდარტიდან გამომდინარე დავწერეთ ამოცანები ყველა ინდიკატორის შესაბამისად ამოცანები არ უნდა იყოს ბუნდოვანი.ავარჩიეთ კითხვები მეორე მოდულის აქტივობიდან.

воскресенье, 8 марта 2015 г.

დღე მეორე.პროექთის შემოწმებისთვის უნდა გამოვიყენოთ ინდიკატორები.დღეს ვისწავლეთ ბუკლეტების შექმნა,როგორ გადავიტანოთ სურათი და ტეკსტი ბუკლეთში.

суббота, 7 марта 2015 г.

დღე პირველი

გავეცანი კურს.ძალიან მნიშვნელოვანია,რომ პროექტს ჰქონდეს კავშირი რეალურ ცხოვრებასთან.გავიარე მოდული 1,მოდული 2,მოდილი3.ვისწავლე ბლოგის სექმნა.გავიგე, რა არის ჩეკლისტი, რომ რუბრიკა ამოწემებს  ხარისხის სახეს. შევქმენი პორტფოლიო.